1.1. Prekių kainos e-parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM.
1.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
Banko pavedimu
Swedbankas el. banko sistema
SEB el. banko sistema
Luminor el. banko sistema
Danske el. banko sistema
Šiaulių bankas el. banko sistema
Citadele el. banko sistema
Medicinos bankas el. banko sistema
„Paysera” mokėjimų sistema
Prekių atsiėmimo parduotuvėje metu patogiu būdu (grynais, kortele ir t.t.)
Visa / Mastercard kortelėmis (netrukus!)
1.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai pirkėjas naudodamasis banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, perveda pinigus į pardavėjo banko sąskaitą.
Prekių pristatymas
2.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, turi pasirinkti prekių perdavimo būdą:
2.1.1. pristačius Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvos Respublikoje;
2.2. Įprastai prekės pirkėjui pristatomos per 2-5 (dvi-penkias) darbo dienas nuo pinigų pervedimo į pardavėjo sąskaitą dienos. Neesant galimybės prekes pristatyti per įprastą terminą, pardavėjas praneša pirkėjui planuojamą pristatymo terminą. Jei pirkėjas nesutinka su pristatymo terminu, jis ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas privalo apie tai pranešti pardavėjui. Tokiu atveju laikoma, kad sutartis yra nutraukta.
2.3. Prekių pristatymas pirkėjui:
2.3.1. pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymą pirkėjo nurodytu adresu, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Pirkėjui netinkamai nurodžius pristatymo adresą, atsakomybė už netinkamą pristatymą tenka pirkėjui. Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas.
2.3.2. prekės yra pristatomos DPD kurjerių tarnyba.
2.3.3. prekių pristatymas yra nemokamas. (Siuntos į Kuršių Neriją yra apmokestinamos papildomu 21 € su PVM pristatymo mokesčiu, nepriklausomai nuo užsakymo sumos).
2.3.4. Priimant siuntą būtina patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.
2.4. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu, taip pat tinkamos formos įgaliojimą pateikęs asmuo.
2.5. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių.
2.6. Prekių pateikimo pirkėjui metu pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti sąskaitą-faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
Prekių garantija
3.1. Prekėms suteikiama 24 mėnesių (Dahua) ir 36 mėnesių (Hikvision) gamintojo garantijos terminas, skaičiuojant nuo prekės perdavimo pirkėjui.
3.3. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Nuostoliai dėl duomenų praradimo ar atstatymo neatlyginami.
3.4. Nekokybiškos prekės garantijos galiojimo laikotarpiu keičiamos ir remontuojamos nemokamai.
3.5. Gamintojo garantija netaikoma prekėms, kurios buvo netinkamai, nesilaikant vartotojo instrukcijos eksploatuojamos, saugomos, savarankiškai remontuojamos, ardomos ar pertvarkomos.
3.6. Apie nekokybišką prekę pirkėjas privalo pranešti pardavėjui per 7 (septynias) dienas nuo kokybės trūkumo nustatymo.
Prekių grąžinimas ir keitimas
4.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
4.2. Pirkėjui grąžinant prekę, būtina laikytis šių sąlygų:
4.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, švarioje ir tvarkingoje pakuotėje;
4.2.2. prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
4.2.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
4.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
4.2.5. grąžinant prekę kartu turi būti pateikiamas jos įsigijimo dokumentas ir užpildytas grąžinimo prašymas (laisva forma).
4.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos, taip pat, kai kokybiškas prekes grąžina ne pirkėjas.
4.4. Grąžinamas prekes pirkėjas turi atsiųsti naudodamasis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
Atsakomybė
5.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už pirkimo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei pirkėjas nepateikia pirkimo formoje tikslių duomenų, pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
5.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
5.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog pirkėjas, neatsižvelgdamas į pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
5.4. Pardavėjas neatsako už trečiųjų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapių turinį ir juose pateiktos informacijos teisingumą, net jei tokia nuoroda yra e-parduotuvėje.
5.5. Šalys atlygina viena kitai tik tiesioginius nuostolius.
Rinkodaros priemonės.
Pardavėjas savo nuožiūra gali e-parduotuvėje skelbti įvairias akcijas. Pardavėjas turi teisę bet kada pakeisti skelbiamų akcijų taisykles ar jas nutraukti.
Baigiamosios nuostatos
7.1. Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
7.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.